Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ümit Kul
Ümit Kul
Doç. Dr.
ARTVIN CORUH UNIVERSITY
Yayın
15
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
50
TR Dizin Atıf
51
15
Yayın
3
Hakemlik
50
CrossRef Atıf
51
TR Dizin Atıf
0000-0002-3651-4519
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
ARTVIN CORUH UNIVERSITY
Popüler Yayınları
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
ATIF
13
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4945
13
ATIF
2
FAVORİ
4945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada matematik ders kitaplarındaki soruların sentezlenmiş taksonomiye göre incelenmesi
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Eyüp Sevimli
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.395162
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1871
9
ATIF
1
FAVORİ
1871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431437
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8554
20
ATIF
1
FAVORİ
8554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Pandemi Sürecinde Öğretmenlerin Web 2.0 Öz-yeterlik İnanışların bir Yordayıcısı olarak BİT Entegrasyonu Yeterlikleri
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Salih Birişçi
,
Veli Kutay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.817463
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
772
0
FAVORİ
772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmenlerinin yüz yüze ve uzaktan eğitimde matematik ders kitabı kullanma sıklığının karşılaştırılması
Yazarlar:
Eyüp Sevimli
,
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.896355
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
0
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitim Sürecinde Oyun Tabanlı Bir Uygulamanın İlkokul Öğrencilerinin Kesirleri Öğrenmede Öz-yeterlik ve Başarılarına Olan Etkisi
Yazarlar:
Metin Beşaltı
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
DOI: 10.17066/tpdrd.1051383
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1315
0
FAVORİ
1315
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada Matematik ders kitaplarında yer alan problem kurma etkinliklerinin incelenmesi: Bir karşılaştırma araştırması
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2001
0
FAVORİ
2001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Impact of Instructional Technology and Material Design Course on Pre-service Teachers
Yazarlar: Selcen Calik-uzun,
Umit Kul
, Sedef Celik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Journal of Educational Methodology
DOI: 10.12973/ijem.5.3.451
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
292
0
FAVORİ
292
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler için Bilgi ve İletişim Teknolojileri Entegrasyonu Yeterlikleri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Salih Birişçi
,
Veli Kutay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.442836
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1007
0
FAVORİ
1007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada matematik ders kitaplarındaki soruların sentezlenmiş taksonomiye göre incelenmesi
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Eyüp Sevimli
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.395162
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1871
1
FAVORİ
1871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431437
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8554
1
FAVORİ
8554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Influences of Technology Integrated Professional Development Course on Mathematics Teachers
Yazarlar:
Umit Kul
Yayın Bilgisi: 2018 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.7.2.233
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
0
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4945
2
FAVORİ
4945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonu Öz-Yeterlik İnanışlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1181
0
FAVORİ
1181
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik ve sınıf öğretmeni adaylarının matematiğe yönelik inanışlarının incelenmesi
Yazarlar:
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1966
0
FAVORİ
1966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Logo Programlama Sürecinde Öğretmen Adaylarının Yaptıkları Hatalar Üzerine Bir Nitel Çalışma
Yazarlar:
Ümit Kul
, Salih Birişçi
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.331250
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2069
0
FAVORİ
2069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye, Singapur, Güney Kore Matematik Öğretim Programlarının Pedagojik Alan Bilgisi Bileşenleri Bağlamında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.35203
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3351
0
FAVORİ
3351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmen adaylarının problem çözmede öz değerlendirmeleri ve problem çözmeye yönelik önerileri
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2015 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.106434
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1146
0
FAVORİ
1146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
European Journal of Educational Research
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
International Journal of Educational Methodology
International Journal of Social Sciences and Education Research
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Turkish Journal of Education
Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi
Hakemlik
International Journal of Contemporary Educational Research
Studies in Educational Research and Development
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Pandemi Sürecinde Öğretmenlerin Web 2.0 Öz-yeterlik İnanışların bir Yordayıcısı olarak BİT Entegrasyonu Yeterlikleri
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Salih Birişçi
,
Veli Kutay
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.817463
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
772
1
ATIF
0
FAVORİ
772
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik öğretmenlerinin yüz yüze ve uzaktan eğitimde matematik ders kitabı kullanma sıklığının karşılaştırılması
Yazarlar:
Eyüp Sevimli
,
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.896355
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
1
ATIF
0
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenler için Bilgi ve İletişim Teknolojileri Entegrasyonu Yeterlikleri Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Salih Birişçi
,
Veli Kutay
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.442836
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1007
1
ATIF
0
FAVORİ
1007
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve Kanada matematik ders kitaplarındaki soruların sentezlenmiş taksonomiye göre incelenmesi
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Eyüp Sevimli
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.395162
ATIF
9
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1871
9
ATIF
1
FAVORİ
1871
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Sedef Çelik
,
Ümit Kul
,
Selcen Çalık Uzun
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2018.18.37322-431437
ATIF
20
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8554
20
ATIF
1
FAVORİ
8554
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
WEB 2.0 HIZLI İÇERİK GELİŞTİRME ÖZ-YETERLİK ALGISINI BELİRLEMEYE YÖNELİK ÖLÇEK (W2ÖYAÖ) GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Salih Birişçi
,
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
,
Dursun Akaslan
,
Sedef Çelik
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.335164
ATIF
13
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4945
13
ATIF
2
FAVORİ
4945
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Logo Programlama Sürecinde Öğretmen Adaylarının Yaptıkları Hatalar Üzerine Bir Nitel Çalışma
Yazarlar:
Ümit Kul
, Salih Birişçi
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.331250
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2069
1
ATIF
0
FAVORİ
2069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye, Singapur, Güney Kore Matematik Öğretim Programlarının Pedagojik Alan Bilgisi Bileşenleri Bağlamında Karşılaştırılması
Yazarlar:
Ümit Kul
,
Zeki Aksu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/jef.35203
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3351
4
ATIF
0
FAVORİ
3351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat