avatar
Tarık Talan Doç. Dr. Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi
Yayın 17 Hakemlik 40 CrossRef Atıf 73 TR Dizin Atıf 32
17 Yayın
40 Hakemlik
73 CrossRef Atıf
32 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Bilgi ve Bilgi İşleme Bilimleri

Kurum

Gaziantep İslam Bilim ve Teknoloji Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

1

3976

Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1059

0

1

1059

Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
DOI: 10.14686/buefad.706231
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1029

0

1

1029

4

1

1365

Yayınlar

0

78

1

4631

0

464

Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Memnuniyet Algıları Üzerine Bir Araştırma
Yayın Bilgisi: 2022 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.655628
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1059

1

1059

0

443

0

1659

0

2836

Dijital Öyküleme Yönteminin Meta-Analitik ve Meta-Tematik Analizi
DOI: 10.14686/buefad.706231
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1029

1

1029

EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar: Tarik Talan , Veli Batdı
DOI: 10.17718/tojde.803351
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1251

0

1251

Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1680

0

1680

Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Tarık Talan , Sevinç Gülseçen
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 693

0

693

Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2021

0

2021

The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar: Tarik Talan , Sevinc Gulsecen
DOI: 10.17718/tojde.640503
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2852

0

2852

1

3976

Yayınlar

21

1

4631

1

0

464

1

0

443

4

1

1365

10

0

2836

EVALUATING THE FLIPPED CLASSROOM MODEL THROUGH THE MULTI-COMPLEMENTARY APPROACH
Yazarlar: Tarik Talan , Veli Batdı
DOI: 10.17718/tojde.803351
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1251

3

0

1251

Investigation of the Studies on the Use of Scratch Software in Education
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.556701
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1680

5

0

1680

Dönüştürülmüş Sınıf Modeline İlişkin Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar: Tarık Talan , Sevinç Gülseçen
Yayın Bilgisi: 2019 , Yükseköğretim Dergisi
DOI: 10.2399/yod.18.048
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 693

2

0

693

Artırılmış gerçeklik uygulamaları: Bir meta-analiz ve tematik analiz
Yayın Bilgisi: 2019 , Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.581424
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2021

5

0

2021

The Effect of A Flipped Classroom on Students’ Achievements, Academic Engagement and Satisfaction Levels
Yazarlar: Tarik Talan , Sevinc Gulsecen
DOI: 10.17718/tojde.640503
ATIF 21 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2852

21

0

2852

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.