avatar
Oktay Cem Adıgüzel Prof. Dr. ANADOLU ÜNİVERSİTESİ
Yayın 15 Hakemlik 4 CrossRef Atıf 20 TR Dizin Atıf 2
15 Yayın
4 Hakemlik
20 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri

Kurum

ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Sosyoekonomik Düzeyin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi: PISA’dan Kanıtlar
Yayın Bilgisi: 2023 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1279154
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 296

0

2

296

Yayınlar

Sosyoekonomik Düzeyin Akademik Başarı Üzerindeki Etkisi: PISA’dan Kanıtlar
Yayın Bilgisi: 2023 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1279154
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 296

2

296

Hammond’s Evaluation Model
DOI: 10.48146/odusobiad.1160173
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1110

0

1110

Duyuşsal Alan ve Duyuşsal Alan Taksonomileri
DOI: 10.34056/aujef.999650
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5434

0

5434

0

974

0

1719

0

1086

Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
DOI: 10.18037/ausbd.417424
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5801

0

5801

0

4579

0

1776

Yayınlar

Duyuşsal Alan ve Duyuşsal Alan Taksonomileri
DOI: 10.34056/aujef.999650
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5434

1

0

5434

1

0

911

2

0

974

1

0

1719

3

0

1344

Öğretmen Adaylarının Olası Benlikleri, Öz-Yeterlik İnançları ve Öğretmenliğe İlişkin Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar: Seray Tatlı Dalioğlu, Oktay Cem Adıgüzel
DOI: 10.17860/mersinefd.336737
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1086

4

0

1086

Aydınlatıcı Program Değerlendirme Modeli
DOI: 10.18037/ausbd.417424
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5801

3

0

5801

4

0

1776

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.