Berrin Akman profil resmi
Berrin Akman Prof. Dr. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın 49 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 105
49 Yayın
5 Hakemlik
105 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Okul Öncesi Eğitim

Kurum

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 6 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28429

0

6

28429

0

5

18306

8

3

29629

0

1

1281

Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Gülşah Günşen , Gülden Uyanık, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2451

10

1

2451

Yayınlar

A Comprehensive Review of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)
DOI: 10.30900/kafkasegt.1282126
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 104

0

104

0

163

The Self-Awareness Scale for Anti-Bias Education: A Reliability and Validity Study
DOI: 10.30900/kafkasegt.1176533
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 355

0

355

Erken Çocukluk Matematiğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.17522/balikesirnef.1224695
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 436

0

436

1

2052

0

709

0

919

0

250

0

915

0

1064

1

810

0

2583

0

2829

0

1919

0

3435

0

1703

0

1901

0

1752

0

3214

0

1235

1

2451

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Müdahale Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar: Berrin Akman , İpek Karlıdağ, Zübeyde Zeynep Özen
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466406
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 504

1

504

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4428

0

4428

Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet Kardeş, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 796

0

796

1

2155

Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5830

0

5830

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 6 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28429

6

28429

0

6970

0

6686

3

29629

Preservice Preschool Teachers’ Views on the Characteristics of Gifted Children
Yazarlar: Dila Yazıcı, Berrin Akman , Servet Kardeş, Elif Mercan Uzun
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1060

0

1060

0

12938

0

2610

1

1281

0

5098

0

6774

0

1504

0

2628

Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1661

0

1661

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Berrin Akman , Şenay Özen Altınkaynak , Şenay Altınkaynak , H.gözde Ertürk Kara, H.Gözde Ertürk, Şadiye Can Gül
DOI: 10.19171/uuefd.49876
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4608

1

4608

Okul Öncesi Öğretmenlerinde Tükenmişlik Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Berrin Akman , Necdet Taşkın , Zeynep Özden, Figen Çörtü
Yayın Bilgisi: 2010 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1737

0

1737

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

1

2052

1

0

1064

1

1

810

1

0

3435

2

0

1901

1

0

3214

Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Gülşah Günşen , Gülden Uyanık, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2451

10

1

2451

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4428

2

0

4428

Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet Kardeş, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
ATIF 24 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 796

24

0

796

4

1

2155

Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5830

9

0

5830

10

0

6970

10

0

6686

8

3

29629

5

0

12938

2

0

2628

Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1661

1

0

1661

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Berrin Akman , Şenay Özen Altınkaynak , Şenay Altınkaynak , H.gözde Ertürk Kara, H.Gözde Ertürk, Şadiye Can Gül
DOI: 10.19171/uuefd.49876
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4608

10

1

4608

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.