BibTex RIS Kaynak Göster

İnternet Reklamcılığı: İnternet Kullanıcılarının İnternet Reklamcılığı Konusundaki Tutum ve Davranışları

Yıl 2008, Cilt: 1 Sayı: 3, 0 - , 22.07.2010

Öz

Hızla gelişen interaktif iletişim süreçleri firmaların internet reklamcılığına olan ilgisini daha da artırmıştır. İnternet reklamcılığı başlangıç aşamalarında az sayıda uygulama şekli ile gerçekleştirilirken, artan teknolojik imkanlar sayesinde, artık birçok uygulama şekli ile karşımıza çıkmaktadır. Bu çalışmada, internet reklamcılığına ilişkin tanımlar, avantajlar ve dezavantajlar değerlendirilerek, internet reklamcılığının diğer reklamcılık biçimleri arasındaki giderek artan önemi açıklanmaya ve vurgulanmaya çalışılmıştır. Buna ek ve tamamlayıcı olarak, Atatürk Üniversitesi'nde görevli akademik personelin örneklemini oluşturduğu bir saha araştırması ile internet kullanıcılarının internet reklamlarına karşı tutum ve davranışları belirlenmeye çalışılmıştır.

Yıl 2008, Cilt: 1 Sayı: 3, 0 - , 22.07.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Üstün Özen

Ahmet Sarı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 22 Temmuz 2010
Gönderilme Tarihi 22 Temmuz 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2008 Cilt: 1 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Özen, Ü., & Sarı, A. (2010). İnternet Reklamcılığı: İnternet Kullanıcılarının İnternet Reklamcılığı Konusundaki Tutum ve Davranışları. Bilişim Teknolojileri Dergisi, 1(3).